• Industrijska cesta 2 b, 6310 Izola/Isola
  • 05 640 00 90
  • info@univar.si

Skrivnosti iznajdljivega serviserja gasilne opreme 4/7

 Ko serviser gasilnikov komplicira, si zasluži odpoved pogodbe
 

(Ali kako vas serviserji in pregledniki gasilne opreme strokovno ogoljufajo)

Ko serviser gasilnikov komplicira, si zasluži odpoved pogodbe

Kar nekaj let smo skrbeli za vzdrževanje gasilne opreme v lokalnem komunalnem podjetju. Največji izziv je deponija, kjer je stalna nevarnost požara zaradi različnih vzrokov, kot so žepi metana v spodnjih plasteh, baterije, goreča vozila za odvoz smeti ipd. Poleg vsega so tu še nevarni odpadki in neuporaben gasilnik je zadnje, kar si lahko človek želi. Zato mora serviser vedno postopati po točnih navodilih proizvajalca in dobavitelja, kar ti nemalokrat prinese težave z velikimi strankami, ki menijo, da zanje pravila ne veljajo.

 

 

 

Tako smo se s stranko dogovorili, da pričnemo z vzdrževanjem gasilne opreme po ustaljenem urniku, in jih spomnili, da smo jih že prejšnje leto opozorili, da približno polovici gasilnikov poteče življenjska doba in jih je letos treba zamenjati. Na dan pregleda sodelavec pokliče vodjo deponije, ta mu pa pove, da so prejšnji dan prišli pregledat gasilno opremo drugi serviserji. Sodelavec vpraša, ali so sprejeli ponudbo za nove gasilnike in dobi odgovor, da ne, ker »ti drugi serviserji« nič ne komplicirajo in so pregledali vse gasilnike, no par naj bi jih res zamenjali.

 Ko serviser gasilnikov komplicira, si zasluži odpoved pogodbe

 

Pokličem človeka, ki skrbi za požarno varnost v podjetju, in mu povem, da ni v redu, kar so naredili, in mi pove, da preveč kompliciramo in da si takih stroškov ne morejo privoščiti. Zanimivo, dvigniti položnico vsakih nekaj mesecev pa ni problem.