• Industrijska cesta 2 b, 6310 Izola/Isola
  • 05 640 00 90
  • info@univar.si

Skrivnosti iznajdljivega serviserja gasilne opreme 7/7

 Tisti dan, ko stranka znori
 

(Ali kako vas serviserji in pregledniki gasilne opreme strokovno ogoljufajo)

Tisti dan, ko stranka znori

Navsezgodaj zjutraj, med srkanjem kave in planiranjem tekočega dne s sodelavci, dobim klic, da je naš gasilnik stranki naredil škodo na imetju in ogrozil njeno življenje. Med grožnjami s policijo, odvetniki in mediji poskušam stranko pomiriti in jo povabim k nam, da se pogovorimo o nastali situaciji in obvestimo cenilca naše zavarovalnice, da poravna škodo. Prvi šok je mimo.

 

 

 

Drugi šok sledi ob obisku stranke pri nas. Odprta, ne le odprta, popolnoma razcvetena posoda gasilnika je grozljiva!

Sodelavec obrne gasilnik in poišče našo nalepko, a glej ga zlomka, gasilnik ni naš in nismo ga mi nazadnje servisirali ampak serviser drugega podjetja, ki me je poklical in mi zagotavljal, da gasilnika ni servisiral, temveč samo pogledal.

Stranka pove, kako je bilo. Gasilnik ni bil povsem poln, zato se je serviser odločil, da dopolni potisni plin v posodi brez notranjega pregleda in brez testiranja manometra. Dva meseca kasneje je gasilnik pod sovoznikovem sedežem razneslo, posoda je strgala spodnji del sedeža, pokukala skozenj in se odprla do višine popka človeka, ki bi lahko na tem sedežu sedel.

 Tisti dan, ko stranka znori

 

Naj pripomnim dve stvari, na kateri stranke stalno opozarjamo. Gasilnik je treba vedno ustrezno namestiti, gasilnik, ki se prosto kotali pod sedežem, seveda ni ustrezno nameščen. Druga stvar pa je, naj serviserju nikoli slepo ne zaupajo, ker so tudi v naši branži nestrokovni izkoriščevalci, ki jim ni mar za ljudi ampak samo za zaslužek. O tem sem pisal že v enem od prejšnjih poglavij.